• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

10 Aralık 2011

WISHLIST FOR XMAS

 


Yılbaşı yaklaşmadan önce hem yılbaşı gecesi hem de yeni yılda kullanmak üzere birkaç şey almak en doğal hakkımız. Bir wishlist oluşturayım dedim ama isteklerim bitmek tükenmek bilmedi, gönül bu ya her yere konuyor. Konu alışveriş olunca kelebek gibiyiz.. Gönlümü kaptırdığım birkaç parçayı aşağıda bulabilirsiniz.




Bu küpeler ve yüzüğe resmen aşık oldum. Hem klasik hem çağdaş, çok orjinaller. Zaten bugünlerde zımbalı olan herşeye vurgunum. Ve yeşil zümrüt küpe arayışındaydım. Mücevher markası Mawi sitesinden diğer modellere de ulaşabilirsiniz.



Kurukafalı Clutch lar Alexander McQueen dünyasının kahramanları.. Sadece birini almak zorunda kalsam ikisini de alırım :)


Daha önce de bildirdiğim üzere ayakkabıda Christian Louboutin bir numaramdır. Zincir detayı olan bir Louboutin mutlaka istiyorum.


İpekyol'a artık o kadar sık giriyorum ki hırkalar ve gömleklerimi neredeyse hep oradan alıyorum. Ya ben yaşlanıyorum ya İpekyol gençleşiyor :) Ama bu mercan kırmızısı elbise muhteşem duruyor ve ben aldım üzerimde nasıl durduğunu sonraki postlarda göreceksiniz. Sürpriz !


Prada taşlı clutch özel gecelerde rahatlıkla kullanılabilecek türden.


Artık hayvanları her aksesuarda görmek mümkün. Roberto Coin tasarımı akrep bileklik benim gibi akrep burcu olanlara ve taşı sevenlere.


 Alexander Wang Lurex pantolonlar özellikle pembe olan müthiş.


İçeriğinde Portakal çiçeği, Yasemin, Paçuli, Sedir Ağacı, Bal Gülü bulunuyor. Yılbaşı gecesi için özel bir koku olacak benim için.