• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

16 Şubat 2012

IFW // PART I

3 yorum:
 


Sevgili okuyucular bir Istanbul Fashion Week'i daha geride bıraktık. Çalışan ve biraz fazla gezen biri olarak, bu etkinliğin postunu biraz geciktirmiş olabilirim. Ama nasılsa hemen hemen her blogger aynı şeyleri yazdı ve güzel yorumlarını kattı, eminim tüm koleksiyonları görmüşsünüzdür. Ben sadece hoşuma giden tasarımları paylaşmayı uygun gördüm, burası benim çöplüğüm değil mi ? :) Bu seferlik böyle olsun, bir daha ki IFW de ayrıntılı yazacağım, söz. Sırasıyla Gamze Saraçoğlu (Kuzey Yamacı), Simay Bülbül (Keriman Halis Ece temalı) ve Mehtap Elaidi (Rağmen) en beğendiğim koleksiyonlar...

Dear followers, we have just finished Istanbul Fashion Week at last week. It s normal to be late to post this organization's entry being a business woman. But almost all the bloggers wrote same things adding their nice cooments, I m sure you ve already checked all the collections. I would like to share some designs I liked, here is my garbage :) Accept it this time, I promise I will write all the details on next IFW. I loved the collections of Gamze Saraçoğlu (Kuzey yamacı), Simay Bülbül (Keriman Halis Ece) and Mehtap Elaidi (Rağmen)...



Gamze Saraçoğlu kürklü yakalar, kalın kumaşlar, ipek şifonlar.. Lacivert, haki, bordo gibi bu yıl görmeye çok alışık olduğumuz renkler hakim.


                          
Simay Bülbül 2013 Sonbahar defilesini Keriman Halis Ece'ye ithaf ederek 1930'lu yılların Cumhuriyet kadınlarını günümüze taşıdı. Deri, kürk, ipek, krep gibi materyallerin kullandıldığı koleksiyonda renkler yine lacivert, bordo, haki, vizon ve siyah renkler ağırlıktaydı. Şapkalar ve eldivenler o yılların en büyük aksesuarları tabi ki ..  Givenchy'den esinlenişmiş gibi birkaç parça olsa da ben çok beğendim.



Mehtap Elaidi defilesinde Wilma Elles'in güler yüzünü görmek çok keyifliydi öncelikle ve Deniz Pulaş'ın yaşına rağmen formunu korumuş olması en çok konuşulan konuydu diyebilirim. "Rağmen" adını verdiği koleksiyonda hayatlarını hikayelerindeki birçok etkene rağmen kurabilmeyi başarmış kadınlardan ilham alınmış. Nostaljik parçalarda sezonun hit renkleri turuncu, mor, yeşil ve gri kullanılmış. Çok beğendim..





3 yorum:

  1. Preciosa ropa y estás guapísima... :)

    Bss
    http://palomaamo.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Love this post!!!! so good!
    xoxo from:
    http://self-dressed.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. selam,
    bloğunu yeni keşfettim takipdeyim ,paylaşımlara bayıldım cidden...sevgiler

    YanıtlaSil

Make comment