• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

27 Şubat 2012

OSCAR AWARDS RED CARPET

2 yorum:
 

Sinema'nın en prestijli ödülleri olan Oscar'lar dün gece sahiplerini buldu. The Artist filmi geceye damgasını vurdu, Hugo da yine 5 ödül toplayarak en dikkat çeken filmlerden biri oldu. Uyuklamakla rüya görmek arasında izlediğim tören sabaha kadar sürdü :) Billy Cristal'ın showuna bayıldım. Kırmızı halı çok başarılıydı. En çok kimi beğendim pekiiii oo piti pitiiii ... 

En iyi Film : The Artist
En iyi Yönetmen : Michel Hazanavicius
En iyi erkek oyuncu : Jean Dujardin - The Artist
En iyi kadın oyuncu : Meryl Streep - The Iron Lady
En iyi Kostüm : Mark Bridges - The Artist
En iyi makyaj : Mark Coulier, J. Roy Helland - The Iron Lady ( Meryl Streep sayesinde 27 yıldır ekmek yediğini söylemesi üzerine çok güldüm :)


Elbise Alexander McQueen olmasa yorum bile yapmazdım ama Jessica Chastain o salık saçları ile zaten karman çorman işlemeleri olan tasarımıyla iyice gözlerimi yordu. Teni bembeyaz, saçları açık renk, kollar bomboş. Olmamış, üzgünüm...


"The Girl with the Dragon Tatto" filminde bazı sahnelerde beni çok etkilemişti Rooney Mara. Vücudu öylesine çelimsiz ki kadınlık namına birşeyler aradığım çok olmuştur bu kızcağızda. Tam bir oğlan çocuğu olduğu elinde küçücük bir çanta bile taşımamasından, hiçbir aksesuara sahip olmamasından belli değil mi :) Ama Givenchy Couture seçerek doğru bir seçim yapmış, göğüs ve kuyruk kısmına bayıldım, kendisine çok yakıştırdım.



 
 Zuhair Murad JLo'ya uğurlu geliyor diyebiliriz, gerçekten iyi taşıyor. Dekoltesi bol, ışıltısı çok elbisesiyle göz kamaştırıyordu. Sadece topuzu çok tepeden ve büyük olmuş, daha nazik bir saç daha hoş olabilirdi. Çantası Ferragamo.


Geçen yılın Oscar Oscar ödüllü yıldızı Natalie Portman 1954 yılından çok özel vintage bir Dior Haute Couture elbise seçmiş. Puantiyelerle sevimli olmaktan öteye gidememiş bence. Boynundaki Harry Winston kolyeyi de beğenmedim.



Gwneth Paltrow Tom Ford tasarımlı muhteşem elbisesi ile kesinlikle benim favorim bu gece. Tören'den önce ki röportajında ilk giydiği ve beğendiği elbisenin bu olduğunu söylüyor. Pelerin fikrine, saçına ve Anna Hu kelepçesine bayılmamak mümkün değil.



Anoreksik haliyle korkutmasına rağmen kadife derin yırtmaçlı Versace elbisesi içinde her zaman ki gibi inanılmaz görünen Angelina Jolie, Brad Pitt'le birlikte Madam Tussaud'da ki iki kusursuz mumya gibiler.


Bu kızı poğaça suratı olmasından mı ya da Dawson's Creek'te dış kapının mandalı olmasından mıdır nedir bir türlü iyi yerlere koyamadım nazarımda :) Hatta Maryln rolünü bile yakıştıramadım. Kısacası bana hiç mi hiç hitap etmiyor. Michelle Williams'ı bu mercan rengi LV elbisesi bile kurtaramamış. Çok alengirli kat kat, fırfırlar, taşlı bir fiyonk, uzun boru gibi rahatsız bir elbise gibi görünüyor. Yıkıllll :)






2 yorum:

  1. great post! love Gwyneth dress!!!

    xoxo
    http://self-dressed.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Great post! Love Gwyneth dress!!
    xoxo
    http://self-dressed.blogspot.com

    YanıtlaSil

Make comment