• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

20 Şubat 2012

UNIVERSITY NOTES

Hiç yorum yok:
 
O kadar çok ama o kadar çok kitabım var ki sayısını bilmiyorum ama bana çok mutluluk veriyor. En huzur bulduğum yer kitapçılar... Tüm rafları görebileceğim uzak bir yerde durup bakıyorum bazen ve bir fotoğraf çekiyorum işte ben burdayım diye. Ayda en az 15-20 tane kitap alıyorum ve sadece 3 tane okuyabiliyorum. 

Bu akşam onca kitabın arasında bir kutu açtım ve üniversite notlarımı gördüm :) Çok heyecanladım. O günlere geri döndüm. Ders arasında yazdığım ve sahibine hiç gönderilmemiş bir mektup bile buldum. Ömür boyu saklayacağım her güzel hatıra gibi.

There are a lot of books I have that I do not know the numbers of them and this gives me happiness. I feel more peace inside me at bookstores... Sometimes I stand a place to see whole shelves and take a photo to say here I am. I buy 15-20 books per a month but just can read 3.

This evening I opened a box between many books and saw my university notes and :) It was very excited. Just went to past. I ve even found a letter which I wrote during lesson to whom never have it. I will keep all of them like all my good memories.


 Yunancam iyimişte Felsefe'den yüksek not alamamışım tuh tuh :)
 




 Eğer kendini felsefeye ve düşünceye adamak istersen, bu çaba tutumluluk olmadan başarılı olmaz. Bu tutumluluk gönüllü fakirliktir. Artık şu bahaneleri ortadan kaldır. Henüz yeterince paraya sahip değilim. Eğer ona yeterince sahip olursam o zamankendimi felsefeye vereceğim.
Şimdi felsefe için gayretgöstermeye başla, para için değil !

Catullus'tan en sevdiğim şiir

Bir lisan bir insan, çok lisan çok insan demişler.
Taklidim çoktur ama başka dillerde şubem yoktur ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Make comment