• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

18 Temmuz 2012

FLORAL PRINT DRESS

4 yorum:
 
Hafta içi her akşam çok geç yattığımdan bu haftayı yorgun geçiriyorum ve cumartesi gününe geç uyanmak için cuma olmasını dört gözle bekliyorum. Özel ve hayırlı bir akşam yemeğinde Twist'ten aldığım hafiften çiçek baskılı elbisemi giydim. Çantamı 2004 yılında Shanghai'da ki bir Mango mağazasından almıştım, senelerdir bugün ilk defa kullandım. Benim çöplüğüm bir başkasının vintage çantası olacaksa atmam ben o çantayı saklarım :)

I m so tired this week cause I slept very late at nights and I m looking forward for Friday to wake up very late to Saturday. I wore my new floral print dress at special dinner tonite. I had bought my clutch from Shanghai (china) Mango in 2004 and this is first time I used today for many years. If my garbage will be another woman's vintage treasury, I never give it to anyone else and keep it :)










Elbise - Dress : Twist
Çanta - Clutch : Mango
Ayakkabı- Shoes : Mango
Yeşil Bilezik - Green bracelet : Bebe
Bilezik - Bracelet : H&M
Oje - Nailshoes : Inglot

4 yorum:

  1. katılıyorum :)) benim dolaplarım da yıllanmış çantalar hatta kıyafetlerle dolu.

    YanıtlaSil
  2. elbise harika sırt dekoltesi falan mükemmel cok yakışmış :)
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. elbise güzel sırt dekolte güzel giyend güzel olunca güzel bir kombin çıkmış ortaya.

    YanıtlaSil
  4. çok şirin bir elbise, sırt dekoltesine bayıldım cnm...

    YanıtlaSil

Make comment