• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

14 Eylül 2012

VFNO ISTANBUL

1 yorum:
 
 
 
 
Bir süredir beklediğimiz FNO geldi, geçti. Gözlemlediğim şey katılımın oldukça artması ve herkesin böyle bir güne özenle hazırlanması. Sanırım FNO'nun en şanslı kızıydım çünkü Bağdat Caddesi ve İstinye Park'ı gördükten sonra geceyi Nişantaşı'nda noktaladım. Bunun üzerine konuşacak çok şey var gerçekten.

 Suadiye'de mağazalara ve etkinliklere inanılmaz bir ilgi vardı. İlk olarak canım Özlem Süer'in mağazasına gidip yeni arkadaşlarla tanıştım, muhteşem ikramlardan tattım. So chic'te Zelfist'e uğrayıp, bol bol fotoğraf çekildik. Top Shop çok renkliydi, çok beğendim. Orkid Podyumunda yürüyüp Vogue kameralarına poz verdim :) İstinye Park'ta ise OXXO  bildiğimiz cluba dönüşmüştü, Ozan Çolakoğlu çok başarılı bir tercih olmuş. Calzedonia Can Direkli remixleriyle coştu. Fabrika'da Can Bonomo fanlarıyla buluştu. Nişantaşı ise tam anlamıyla women night out olmuştu. Adım atacak, oturacak yer yok gibiydi. Virgin Radyo Abdi İpekçi caddesinde kurulan sahnede gece boyunca partiye ev sahipliği yaptı adeta.
 
 

 Sibel Demirci - Özlem Süer
 
 

VFNO'da ne giydim ve detayları İstinyePark'ta çekildi
 
İstinye Park'ta ki Vepa62 body paint çok iyidi
 
Oxxo
 
Nişantaşı
 
 
 
 
Elbise - Dress : Maje
Ayakkabı - Shoes : Christian Louboutin
Çanta- Clutch : Bebe
Bileklik - Bracelet : H&M
 
 

1 yorum:

  1. Wow I love the orange dress, and Vogue - ohh la la very cool! i really like your blog. i am following you now, hopefully you will visit my blog and follow back? :)

    Jen xx
    jentea.blogspot.com

    YanıtlaSil

Make comment