• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

19 Ekim 2012

ISTANBUL FASHION WEEK 2.DAY

2 yorum:
 
Neyse ki İstanbul Fashion Week'in 2. günü erkenden antrepoya gidebildim ve tüm defileleri izledim. Simay Bülbül ve Kaprol defilelerini heyecanla beklerken, tüm tasarımcıları çok beğendim ama Stüdyo Kaprol'u çok başarılı buldum zaten koleksiyonu birkaç gün öncesinde Akmerkez V2K'da görmek için davetliydik.
 
Nastygal'den satın alınmış siyah dekolteli elbisemi giydim ve Anna Dello Russo - H&M kolyemi taktım. Gün içinde benden çok ilgi gördü desem yeridir. İki ay önce alıp ilk kez giydiğim nar çiçeği rengindeki süet Christian Louboutin ayakkabılarımın bu kombinde olmasını çok sevdim.
 
Akşam ise Bej Cafe'de Simay Bülbül'ün after partisine davetlisiydik..
 
Fortunately I could go to Istanbul Fashıon Week earlier on 2. day and saw all the catwalks. While I was waiting Simay Bülbül and Kaprol excitingly, I liked all the designers and I think Studyo Kaprol's collection was perfect we had already checked it before at Akmerkez V2K.
 
I wore my black Nastygal dress and Anna Dello Russo necklace. I loved red sued Christian Louboutin  heels which I ve bought 2 months ago in this outfit.
 
 
 
 
 
 
 


 
Simay Bülbül
 
 
 

2 yorum:

  1. great blog!
    I invite you to me
    follow?

    YanıtlaSil
  2. cok hossun :)) ve bu arada dogum gunun kutlu olsun - yeni postuna birturlu yorum yapamadim
    belleeamie.

    YanıtlaSil

Make comment