• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

17 Haziran 2013

FUCHSIA DRESS

4 yorum:
 
Önümüzdeki ay çıkacağımız uzak doğu tatilinden önce İzmir'i bu yaz da ziyaret ettik,sanırım bu sene bir kez daha Çeşme'ye gelmeyeceğiz. Bu tatilde önce Efes ve Şirince'yi görmeseydim, Aya Yorgi'de tam gün güneşlenmekten bunalıma girebilirdim. İstanbul dönüşü yapılacak o kadar çok iş var ki aklıma geldikçe endişeye kapılıyorum ve daha önemlisi ülkemizde adaletsizlik ve baskıya karşı yapılan eylemlere sert müdahale kabusum oldu, bu tatil beni pek açmadı desem yanlış olmaz.

Tatilin son akşam yemeğinde geçtiğimiz günlerde V2K'dan aldığım Finders Keepers tasarımlı elbiseyi ve yeni sezon Bershka çok beyaz yüksek topukluları giydim. Evliyseniz düğününüzde giydiğiniz bembeyaz ayakkabıları bu yaz çıkarın derim.

We visited Izmir before the journey to Far East on next month and I guess we won t come to Cesme again in this year. Unless I saw Ephesus and Sirince before having sun bath all day, lying caused depression on my soul. Last night dinner of my holiday I wore new Finders Keepers Fuchsia dress  and new season of Bershka heels. Take out your white wedding shoes from wardrobe if you re married and wear nowadays.
 












Elbise - Dress : Finders Keepers V2K
Ayakkabı - Heels : Bershka 
Bileklik - Bracelet : Yeşilköy Pazarı 
Yüzükler - Rings : Kebelek Alacati

4 yorum:

Make comment