• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

22 Temmuz 2013

HELL YEAH

6 yorum:
 

Neden haftasonları bu kadar hızlı geçer hiç anlamıyorum, haftaiçi hep koşturmakla ve çalışmakla geçiyor. Uzakdoğu tatilinin son ayağında odamda bulunan havuzda keyif  yaparken fotoğraflarda kalan bu tatlı anları çok özlüyor olacağım. Fildişi fermuar detaylı bikinim H&M, keten gömleğim Massimo Dutti, bileziklerim ise Bangkok'ta bir pazardan.
 
I really don't understand why do weekends pass so fast, all my days full of working and spending effort about new Office thing. I will be missing my pool pleasure as a sweet memory in my mind.  Ivory zip detailed bikini from H&M, coton shirt from Massimo Dutti and bracelets from open air bazaar in Bangkok.
 
 



 







6 yorum:

  1. bikinin cok güüzeell:) sevgiler, asli


    uyuyakalanguezel.blogspot.de

    YanıtlaSil
  2. Sonsuza kadar mutlu olun... Tekrar tebrikler canımmmm :) <3

    YanıtlaSil
  3. 6. resime bittim ben rahatlığa bak yaa acayip güzel çıkmışsın canım gerçekten kıskanarak baktım tüm resimlere ama kilo milo alım deme benim gibi olma koru fiziğni hep böyle

    YanıtlaSil

Make comment