• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

12 Ağustos 2013

BODRUM ! BODRUM !

1 yorum:
 
Önümüzdeki 3 haftamı ticari bir eğitimde geçirecek olmamın sıkıntısı bayram tatilinin bitmiş olması gerçeğini döver. Geçen hafta Bodrum'un kadife sularında yüzüyor ve her üç saatte bir Şeftali Ice Tea içiyordum, neyse ki bu tatilde limon Ice Tea'ye de şans verdim. Kola ve asitli hiçbir içecek içmediğimi söylemeden edemeyeceğim. Bu tatilde Bodrum Mandalinalı dondurma yedim, şehirli kadının içkisi Cosmopolitan ve yanında naneli lokum olan Türk kahvesi içtim, bir Bodrum magneti ve dana derisi el yapımı muhteşem bir sandalet aldım hatta bir de gladyatör modelinden sipariş verdim, Limon'da kahvaltı ettim, Xuma'da şarkıcı Mirkelam'la yanyana güneşlendim (o kadar kalabalıktı), Aquarium'da müthiş mezeleri olan akşam yemeğinden tattım, Dedikodulu'da Demet Akalın'ı dinledim, Bodrum Kalesi'nde Çağla Şıkel'in de dans ettiği bir bale gösterisi izledim, Fatih'le kaldığımız otelin mimarını eleştirdim," hayatı tespih yapmışım sallıyormuşum" adlı muhteşem? şarkıyı öğrendim, yeni bikinimi giydim, dönüş yolunda IDO feribotunu kaçırdım ve Topçular'da kuyruğa girdim. Anlaşıldığı üzere yine eğlenceli bir tatili geride bıraktım.
 
Fatih'le önümüzdeki ay, yaz sonu tatili kapsamında Alaçatı'ya gitmeye karar verdik, yılbaşında ise New York'ta olacağımıza dair planlarımız var. Di mi Sevgilim ? :) O yüzden çok çalışıp kumbaramı doldurmam gerek.
 
Sevgiler,
 
You can check my Bodrum vacation photos as below, we had so much fun with my husband. We are planning to go Alacati for final on next month and New York at Christmas. That s why I have to work hard to save Money :) Just kidding my husband s rich haha
 
Xoxo

Şapka - Hat : Mudo Bodrum
Bikini  : Calzedonia
Gözlük - Shades : Gucci
Saat - Watch : Up!watch    www.upwatch.com
Terlik - Sleepers : Accesorizes
Çanta - Bag : Mudo Bodrum
Üst - Top : Phi Phi Island - Phuket










 


1 yorum:

Make comment