• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

3 Ağustos 2013

CHIFFON

1 yorum:
 
Şifon kumaşları bu yaz es geçmek mümkün değil, öyle rahat ve havalı ki.. Desenli şifon şortum şıklığı yakalamak için bugünkü kombinimde ideal görünüyor. Tüm eski alışkanlıklarımla birlikte yaz günlerinde kot pantolon giymeyi bırakalı epey zaman oldu, nadiren yırtık kotlarımdan giyiyorum. Beni sıkmayan kıyafet, insan ne varsa başımın üzerinde yeriniz var ;)
 
Chiffon clothes is very popular in this summer, so comfy and attractive.. Paisley shorts seem ideal to catch smartness on my outfit. It has been very long time to give up wearing jeans in summer days with my old habits, rarely wear my ragged jeans. Welcome all clothes and people if you re not boring ;)
 
Gömlek - Shirt : Zara
Şort - Shorts : Zara
Çanta - Bag : Michael Kors
Ayakkabı - Heels : Jimmy Choo
Bileklik - Bracelet : Bebe
 
 

















 
 

1 yorum:

  1. fiziğini çok kıskanıyorum güzelliğini çok kıskanıyorum giyim tarzını çok kıskanıyorum ayakkabılarını çok kıskanıyorum ayaklarının güzelliğinide çok kıskanıyorum

    YanıtlaSil

Make comment