• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

25 Ağustos 2013

LACE SHORTS

3 yorum:
 
Oturmuş Fatih'in bana mangalda balık yapmasını beklerken, yeşil çayımı içiyorum ve durmaksızın düşünüp, araştırıyorum. Önümüzdeki hafta yapacağım bir sunumla eğitimim bitecek bu yüzden masaüstüm Try 30 days Sketchup ve angarya verilerle dolmuş durumda. Neyse ki Cumartesi gecemiz önümüzdeki tüm koşuşturmalı haftayı idare edecek şekilde dolu ve eğlenceli geçti de bugünü evde ve huzurla geçiriyorum. Dün gece Salt Galata'da akşam yemeğinden sonra Eray arkadaşımın işletmeciliğini yaptığı Hittpera'da geç saate kadar eğlendim.
Crop top ve yeni sezon dantel şortumla birlikte siyah blazer ceketi kombinledim.
Not :  Bu arada takipçilerimin olumlu yorumlarını yayınladığım gibi olumsuz ama yapıcı yorumları da "saygı" çerçevesinde ise şayet yayınlıyorum. Bazı art niyetli okuyuculara ve yorumlara da gülüp geçmekten ve acımaktan başka yapabileceğim bir şey yok maalesef. Kadınların iç dünyalarındaki problemleri gelip bloglara kusması akıl dışı. Herkesin çok mutlu hayatı olmak zorunda değil, çok güzel bir işi, çok güzel bir fiziği ya da çok iyi bir evliliği aşkı olmayabilir. Hiçbirimizin Tiffany'de kahvaltıları yok, onun yerine sabah 8'de kalkarız, hızlıca kahvemizi içeriz ve başımızdan geçen aşkları ve kötü olayları çabucak unutmaya çalışırız. Kendini korumak ve hesabı kapatmak esastır ;) 
Ceket - Blazer : Zara
Şort - Shorts : H&M
Gözlük - Shades : Prada
Portföy - Clutch : Twist
Ayakkabı - Heels : Guess 
  







3 yorum:

  1. Guzel arkadasim benim,
    bacaklarini cok kiskaniyorum ama ben ya :D

    YanıtlaSil
  2. Hey, great outfit :). Love your blog, if you want we could follow each other with gfc.
    isabella-ca.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Türkiye'de gördüğüm en çekici blogger diyebilirim

    YanıtlaSil

Make comment