• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

20 Ağustos 2013

LAST WEEK ON INSTAGRAM

7 yorum:
 
Bayram'dan belki biraz daha öncesine giden fotoğraflarım sadece Instagram hesabımda (sbldmrc). Vakit bulduğumda bloğumda da yayınlıyorum.
 
Photos are just exist on my Instagram account  (sbldmrc) but I publish in here whenever find time. Hope you enjoy !
  
 
Saçlarımı boyattıktan hemen sonrası
Immediately after hair care
Go Mongo Menüsü'nü eve taşıdım. Wok'ta noodle ve Çin Mantısı yaptım.
I brought Go Mongo Menu to home. I did noodle in Wok and Chinese pasty 

Evde olduğumuz zamanlarda PS3 oynamayı çok seviyorum. The Last of Us'tan sonra Tomb Raider yeni favorim.
I love to play PS3 when I m home. Tomb Raider is my new favourite after The Last of Us 


Burak Çiftci evimden sevdiğim bazı eşyaları sitesinde paylaştı.
Burak Ciftci has shared some of my favourite furniture on his site. www.burakciftci.com
 

 Ramazan ayından hemen sonra alınan ve sersemleten bir Cosmopolitanla tatil başlangıcı.
Starting a perfect holiday after Ramadan with a glass of Cosmopolitan
 
Mia Mensa Kuruçeşme'de en sevdiğim yerlerden biri. Akşam yemeğinde salata ve bir şişe blush mükemmel.
Mia Mensa, Kurucesme, one of my favourite restaurant. Salad and one bottle of blush made my night

Bodrum Kalesi'nde bale gösterisi izlemeye giderken.
While going to watch ballet Show at Bodrum Castle

Bu yaz en sevdiğim ojelerden biri mat olanlar
Matte nail polishes are very popular in this summer. 

Fatih'le ofiste feribot saatini beklerken. Ya çok erkenci ya da geç kalan bir aileyiz bugünlerde :)
While waiting the time for ferry. We are a family who late or very early for events nowadays :)

 Twigy terliklerim / My Twigy flip flops
 
Orfe'yi bahçemizde yıkadık, birlikte güneşlendik
Orfe had shower and we let it sun
 

7 yorum:

  1. Saç rengin gerçekten harika, uzun süre kullanmanı şiddetle tavsiye ediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. saçların mükemmel ötesii yemin ederim

    YanıtlaSil
  3. Canimm cok guzelsin, Allahim mutlulugu hayatinda daim etsin <3

    YanıtlaSil
  4. her zamanki gibi yine çok güzelsin canım resimlere bayıldım harikalar

    YanıtlaSil
  5. Ne olur sen mini etek giyme gözlerimi alamıyorum :( ve ayakların çok güzel :((

    YanıtlaSil
  6. love your hair color :)nice pics!!

    YanıtlaSil

Make comment