• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

15 Ağustos 2013

ON THE WAY

1 yorum:
 
Milas'a bağlı harika bir köyle tanıştım bayram sabahı. Bodrum yolundaydık ve bayram namazı için Pınarcık köyünde durduk. Fatih namaz kılarken ben köyde gezdim, eski evleri, 1775 yılında yapılmış camisi, 300 yıllık çeşmesi ve güzel insanları beni çok duygulandırdı, cemaatin bayramlaşması ise eski bayramları aklıma getirdi.

Dönüş yolunda ise tekrar uğrayıp stil postu için fotoğraflar çektik. İncir kokulu Pınarcık Köyü'nü ziyaret etmeden Bodrum'a gitmeyin, suyundan için.

Üst - Top : Mango
Şort - Shorts : H&M
Sandalet - Sandals : Bodrum Sandalet
Gözlük - Shades : H&M
Çanta - Bag : Michael Kors
Bileklikler - Bracelets : Bangkok





 






1 yorum:

  1. çok güzel çıkmışsın kıyafetine ve gözlüğünede bayıldım cnm

    YanıtlaSil

Make comment