• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

17 Ağustos 2013

WEDDING -1- // BRIDAL CHOICE

7 yorum:
 
 
 Düğün ve gelinliğimle ilgili merak edilen detayları paylaşmaya bugün itibariyle başlıyorum. Mesaimizden ve başbaşa geçirdiğimiz özel haftasonlarımızdan fazlasıyla ödün vererek hazırlandığımız düğünümüze ilk olarak gelinliği seçmekle başladık. Gelinlik için önce Vakko Wedding ve Beymen Bridal'a baktık, Wera Wang marka istediğim gelinlik üzerimde hayal ettiğim gibi çok yakışsa da daha ihtişamlı bir gelinliğe sahip olacağımı biliyordum, bu sırada Fatih hiç yardımcı olmadı, beni çok beğendiğinden olsa gerek her giydiğim gelinliği çok yakıştırıyordu ve sürekli kafamı karıştırıyordu. Damadı ilk etapta bu işe bulaştırmamak gerek sanırım ! Dolayısıyla bir süre internetten modelleri araştırdım, defileleri izledim ancak hepsi sıradan ve çok aynıydı daha sonra Özlem Süer House'a gittim. Düğünde giydiğim gelinliğin çok az farklı olanı içerideki odada tüm heybeti ve ışıltısıyla duruyor ve beni çağırıyordu,"işte bu" dedim. Çok klişe gibi görünse de, kesinlikle aynen böyle gerçekleşti. Sonra provalar başladı ve dikilmesi 5 ay kadar sürdü. Her provanın romantik akşam yemeklerine dönüştüğü günlerde Fatih hep yanımdaydı ve tabi fotoğraf makinamız da :)

I m starting to share the details of my wedding and bridal from today on. We firstly decided to choose my bridal cause it takes time to be arranged and visited to Vakko Wedding and Beymen Bridal. There s a model in my mind from Wera Wang brand which makes me feel exciting while I was checking the pictures and it was perfect on me when I wore it but I knew there is more magnificent bridal somewhere else, in this case Fatih did not help me, he liked all the models so I was so confused.  Do not let groom comment about your bridal in first step ! So I searched internet, watched the fashion shows but all of them were so same then went to Ozlem Suer House. I saw the right one from other room, it was shining and smiling to me. I said "yes, yes it s" it was so cliche but exactly like this. Rehearsals started and took almost 5 months to be completed. Fatih was always with me on rehearsal days and he turned same day to very romantic dinners :)

 





 
 
 







 

7 yorum:

  1. çok hoş sibel hanım,resimleriniz de sımsıcak kareler var, samimiyet kokulu:))
    mutluluğunuz baki olsun... sevgiler
    esra

    YanıtlaSil
  2. Esinizin size duskun olmasi normal cok guzelsiniz sizi birlikte Yayada yemek yerken gormustum

    YanıtlaSil
  3. Bence sade haliyle bile çok güzelsin cnm. Son zamanlarda gördüğüm en güzel gelinlik emeklerinize değmiş bi de kocan çok şanslı sende cok şanslısın ki hep yanındaymış sevgiler instagramdan takipe aldım

    Sevgi

    YanıtlaSil
  4. merhaba , bloguma hosgeldınız,sizi tanıdgıma memnun oldum .Ömür boyu mutluluklar dlierim ,sevgılerımle

    YanıtlaSil
  5. ben nasıl kaçırmışım bu güzel haberi. çok tebrik ederim cnm. gelinliğin çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
  6. Muhtesem bir gelin olmusun tatlim, prensesler gibi masallah :)

    YanıtlaSil

Make comment