• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

23 Eylül 2013

ON MY WAY

3 yorum:
 
İstanbul'a dokunsalar ağlayacak bir havayla pazartesi sabahına saat tam 06:00'da uyandım. Haftasonum oldukça hareketli geçtiği halde çok az uyudum ve gece uyurken televizyonun açık kalması sinirlerimi bozuyor. Televizyon izlemekten nefret ediyorum. Stop.
 
Dün Blogger Bazaar'da arkadaşlarımla eğlenceli zaman geçirdim, çokta cici bir elbise aldım sonrasında yeni vizyona giren Diana'yı izledim. Naomi Watts dışında film de kostümler de inanılmaz zayıftı. Sabah çıkarken tercih edilen kıyafetlerin rahatlığı , gökkuşağı görmüş arkadaşlarımın sevinç iletileri, anlaşma yaptığım firma günün en yıldızlı olayları.
 
Üst - Top : Zara
Pantolon - Pants : Zara
Ayakkabı - Shoes : Valentino
Bileklik - Bracelet : Choose Juicy
 





 



 


3 yorum:

Make comment