• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

16 Ekim 2013

COLOR ME FALL

4 yorum:
 

Bayram tatilinin ikinci günü Fatih'in teyzesini ziyaret etmek için çok güzel bir yere gittik; Kargalıhanbaba Köyü. Bu fotoğraflarda köyün hemen girişinde çekildi. Tüm sevdiklerimizle birlikte olmak çok hoş. Kurban etini yemiyor olsamda ikram edilen et pilav ikilisiyle dostluğumu bir süreliğine kestim. Mööö...
 
Pantolonumu yazın ayakkabılarla birlikte Zara'dan almıştım fakat unuttuğum için ilk kez bugün giydim. Hava harikaydı ta ki yağmur az önce tüm Marmara'yı altına alıncaya kadar. Mabel Matiz bu aralar aşk yaşadığım şarkıların sahibi, bir şarkısını paylaşıyorum.

 
 
 






 


4 yorum:

  1. karşımda et yemiştiniz eşinizle vogue restaurantta :D:D:D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurban eti yemiyorum sevgili adsız ;) Ama bazen de yiyorum ruh halime göre, iyi bayramlar

      Sil
  2. Pantolonun cooooook güzel :) cok yakismis!

    <3 Opücükler

    YanıtlaSil
  3. Harikasınız maşallahhh:-)

    YanıtlaSil

Make comment