• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

16 Kasım 2013

LAST WEEK ON INSTAGRAM

1 yorum:
 

Instagram'da geçtiğimiz hafta postunu zeytinyağlı enginarım pişerken yapıyorum, bu akşam yeni evimizde misafirlerimiz varda :) Menü'de balık olduğu için zahmetsiz bir gün geçiriyorum. Dün gece 4 saatimi aşure yapmakla harcadım ve bugün geç uyandım. Hava da oldukça kapalı, evde kaldığım için üzülmediğim bir cumartesi kısacası.

Giyinme odasında epey zaman harcıyorum ve çok dağıtıyorum :/

Gelenek ve göreneklere bağlı bir insan olarak aşuremi yaptım ve süsledim. Aşure yapmanın ve altın sarısı bir renk elde etmenin püf noktalarını iyi bilmek gerekiyor. Tarif almak isteyen mail atabilir :)

 Buzz My Videos daveti için Chilai'da oldukça eğlenceli vakit geçirdik. Bu ayaklar Cenk ve bana ait

Kolumdaki saat UPwatch, bu yaza vuran renkli saatlerden bahsediyorum. www.upwatch.com  

 Nişantaşı Clinimed davetinde Hande Kazanova, 2014 yılında gezegenlerin burçlara olan etkilerinden bahsetti. Kendisini oyuncu ve astrolog olarak tanıyorsunuz.
 
 Ta taa işte benim yeni şirketimin basın bülteni bu ay All Wedding dergisinde.
 
Geçen hafta Dolmabahçe Sarayı 

Kimonom'la otel odasından selamlar 

 Daha önce kalın bir özetini okuduğum Savaş ve Barış'ın tüm ciltlerini buldum

Yeni Three Floor elbise giyilmek üzere en güzel daveti bekliyor !

1 yorum:

Make comment