• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

24 Şubat 2014

LAST WEEK ON INSTAGRAM

1 yorum:
 
Instagram'ı artık ciddi anlamda çok yoğun kullanıyoruz ve anlık olarak paylaştığımız fotoğraf ve videolar daha geniş kitlelere ulaşmaya başladı, üstelik kolayca tüm takip ettiklerimiz kişilere ulaşabiliyoruz. Hesabı olmayanlar için Instagram fotolarını blogdan da yayınlamak en sevdiğim postlardan.

Mango defilesinde giydiğim elbise Ju Istanbul

Az kalorili kahvaltılarımı daha çekici ve sağlıklı hale getirmek için elimden geleni yapıyorum. Yabanmersini bulduğum anda aldım, çok lezzetli.

Sevgililer Günü kutalamalarından bir diğeri Aşşk Cafe'nin Kuruçeşme'de ki etkinliğiydi. Perrier ile birlikte harika bir akşam geçirdik.

Ofise geldiğimde genelde kendisini koltuğumda buluyorum :)

Mango'nun geçen hafta ki ilkbahar-yaz defilesinden

Sevgililer Günü gecesi Sortie'de yemek yedik, bu da yemediğim tatlısı. Ekşisi de diyebiliriz !

Fatih'in evdeki sürprizi :)

Spor'a devam ediyorum. Yaza 3 yıldır olmadığım kadar ince girmeyi planlıyorum :)


Lee'nin 125. yıl partisinde Zümracığımla birlikte

1 yorum:

Make comment