• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

14 Şubat 2014

ROMANCE

1 yorum:
 
Yaz gününü aratmayan bir perşembe, geceyi yağmura bıraktı ve sevgililer günü arifesine romantizm kattı. Gün boyunca çekim yaptıktan sonra Aşşk Cafe'nin #perrier etkinliğine katıldım. Muhteşem love kokteylleri ve Onur arkadaşımın misafirperverliğiyle çok hoş bir akşam geçirdik. 

Yeni sezon H&M etek ve Zara gömleğimi giydim. Çanta Begart ayakkabılar Schutz ! Sevgililer gününüzü şimdiden kutluyorum, herkesin gönlüne göre bir 14 Şubat geçireceğine eminim :)

Thursday like a summer day left the night to the rain before the Valentine's Day and it added romance to 14th Feb.  I attended to #perrier event at Aşşk Cafe, Kurucesme and had amazing night with Love coctails and one of my best friends , Onur !

I wore my new season H&M skirt and Zara shirt. Bag Begart, heels are from Schutz ! I wish you happy valentine's day, I m sure all you will have beautiful 14th Feb :)


 







1 yorum:

  1. Bu tarz bir etek arıyorum ama zara değişik bir kumaştan yaptığı için yazın yakar düşüncesiyle vazgeçmiştim o zamaaaan H&M beni beklesin :) çok zarifsin ve bu eteği en güzel taşıyanlardasın sibel :)

    YanıtlaSil

Make comment