• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

16 Şubat 2014

SEVGILILER GUNUNDE NE GIYDIM

2 yorum:
 
Sevgililer gününü kırmızı güllerden kalplerle geride bırakıp gerçek hayata geri döndüysek işlerimize bakabiliriz. Ben harika bir haftasonu geçirdim, tüm cumartesi akşamımı The Wolf of Wall Street'i izleyerek geçirdim, yaklaşık 3 saat sürdü  :) Açık sahnelerden dolayı salonu terkedenler oldu, bir yaş sınırlaması getirilmesi şart ! Onun dışında nefesimi tutup izlediğim sürükleyici bir filmdi, ne zamandır böyle iyi film izlememiştim. 

Sevgililer Günü'ne dönecek olursak eve geldiğimde Fatih'in sürprizinin yanı sıra akşam Sortie'de yemeğe gittik, başbaşa romantik birkaç saat geçirdik, müzik de hoştu ancak menü iyi değildi maalesef.

Elbise - Dress : Arzu Kaprol
Ayakkabı - Heels : Christian Louboutin
Çanta - Clutch : Twist
Gözlük - Shades : Tom Ford



 










2 yorum:

  1. Balonlarla super bir çekim olmuş tatlım♥️Elbise çok güzel:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. elbiseeye bittim sana da cok yakısmıs

    YanıtlaSil

Make comment