• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

3 Mart 2014

SPORT CHIC

Hiç yorum yok:
 
Haftasonu sevgili Kubilay Sakarya'nın blog 3. yıl partisi için Ankara'daydık. Hava da öylesine muhteşemdi ki şehri gezmemek hata olurdu. Parti'den bir sonraki postta bahsedeceğim ama yeni haftaya Ankara'da çektiğimiz bir stil postuyla başlamak istiyorum. Birazdan başlayacak olan Oscar törenini öylesine heyecanla bekliyorum ki yol yorgunluğumu bile unuttum. Geçtiğimiz yıllarda sadece kırmızı halıyı izler, ödül sahiplerini ertesi gün öğrenmek üzere derhal yatardım. Bu yıl canlı olarak Leonardo DiCaprio'nun lanet ödülü alıp almayacağını inanılmaz merak ediyor ve almalı diyorum.

Yeni hafta birikmiş işler, aile yemekleri ve yine sporla geçer, son derece rahat kıyafetler seçeceğime şüphem yok. 

I was at Ankara because of Kubilay Sakarya's 3rd anniversary of his blog party on weekend. The weather was so great that it could be mistake not to see city :) I ll mention about the party on next post but I want to start the new week with a style post. 

Kaban- Coat : Mango
Pantolon - Pants : Machka
Üst - Top : Gap
Kolye - Necklace : Nazra Jewels
Ayakkabı - Shoes : Kurt Geiger



 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Make comment