• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

5 Mayıs 2014

CONAKERS

4 yorum:
 
Yarısı yağmurlu yarısı güneşli, yarısı evde yarısı dışarda olmak üzere ilginç bir Pazar günü geçirdim. Son tatil günlerinde evin etrafından ayrılmayı fazla sevmiyorum, DVD izlemeyi, dergi karıştırmayı, Fatih'le koskoca evin bir koltuğunda sıkışıp dipdibe oturmayı seviyorum. Bu haftasonu Maria Callas ve büyük aşkı Onassis'in İtalyanca olan iki bölümlük Callas e Onassis TV serisini izledik. Günün en güzel haberi ise Fatih'in perşembe günü Yanni konserine en önden bilet alması. Yanni Türkiye'ye 2011 Eylül'de gelmiş ve Sortie'de konser vermişti, ona da gitmiştik ve gittiğim en iyi müzik şölenlerinden biriydi.

Fotoğraflarda ayaklarımda göreceğiniz Conakers dolgu topuk ayakkabılar yeni bir trend ve satışta. Ben de onlarla bir kombin yapmak istedim. İyi haftalar !











4 yorum:

  1. Lacivert inanılmaz yakışmış saç rengine ve tenineee ; ))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh canım çok teşekkürler kocaman öpüyorummm

      Sil
  2. yakinda topuklu Conakers urterilerse sasmamak lazim :S

    YanıtlaSil

Make comment