• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

22 Mart 2015

ALL WHITE

 
Güneşli ve ılık bir pazar sabahı her zamanki gibi 06:15 gibi uyanmış ve bir daha uyuyamamıştım. Kahvaltı için şehre gittiğimizde yine bir alışveriş merkezine uğrayıp bebek için birkaç mağaza gezdik. 30. haftama girerken henüz bebek odamız hazır değil, 3 hafta daha sürecek gibi görünüyor. 

Geçtiğimiz hafta boyunca süren ve Moda haftası kapsamında gerçekleşen defileleri yerinde izleyemedim, çünkü tüm kışı gribe yakalanmadan geçirmişken o riski göze alamadım ve yorulmak da istemedim fakat çok çok beğendiğim tasarımcıların koleksiyonlarını yine çok başarılı buldum ve canlı olarak da izledim. Hepsine tebrikler, sonsuz başarılar.

Fatih'in Londra'dan aldığı Sophia Webster ayakkabılarımı hava güzelken kombinlemek istedim ve büyümüş göbeğimle beyazlara büründüm :) Bu arada Sophia Webster'lar Harvey Nichols'a da gelmiş !

Mutlu haftalar diliyorum.

Wearing :

Elbise - Dress : Zoe, Kürk - Faux Fur : From a local store in Italy, Şapka- Hat : H&M, Bileklikler - Bracelets : From Thailand, Ayakkabı - Heels : Sophia Webster