• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

8 Nisan 2015

HERE COMES THE SUN

1 yorum:
 
Son günlerde güneşli havayı yakalamak için en iyi hava durumu aplikasyonunu telefonuma indirmiş check edip duruyordum. Neyse ki haftasonu gökyüzü isteğime olumlu yanıt verdi ve cumartesi sabahı erkenden kalkıp Polonezköy'e kahvaltıya gittik. Sürekli gidebildiğim yerlerden de zaman zaman sıkıldığımı farkettim fakat hamileliğimden dolayı artık uzun yolculuklardan kaçınıyoruz. 

Hamileliğimin şuan 32. haftasınadayım ve göbeğim oldukça büyüdü. Hiç hamile kıyafeti almadım, zaten havalar ısındığı için karnımı sıkmayan elbiselerimi giyebiliyorum. Bugün H&M yeni sezondan beğendiğim parçalarla baharlık bir kombin yaptım. Ayakkabılarımı outlet bir Mango'da gezerken buldum, zarif olmalarının yanı sıra lacivert olmasını çok sevdim.

Wearing :

Üst - Top, Şort - Shorts, Küpe - Earrings : H&M (New season), Ayakkabı - Heels : Mango,




 


 



 

 

1 yorum:

  1. Yaaaaaaaaaaa hamile olanlar örnek alsın seni :)♥️

    Ayrıca reklamdaki kızdan daha çok yakışmış bu üst sana , bayıldıM :******

    YanıtlaSil

Make comment