• Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

27 Mayıs 2015

DOGUM ONCESI EL AYAK BAKIMI

 
Hamilelik sırasında vücudumda kullandığım bakım ürünlerinden daha önce bir yazımda bahsetmiştim. Benim için önemli olan bu süreçte cildime ve bebeğime zarar verecek kimyasal içerikli ürünlerden uzak durmaktı. Cilt ve el-ayak bakımında da yine bu konuda oldukça hassas davrandım ve güvendiğim, içime sinen markalarla hamilelik serüvenimin sonuna geldim. 

Susuz manikürle tanışmayanlar vardır mutlaka, bugün uzun zamadır kullandığım bu kitlerden bahsedeceğim. İçerisinde manikür ve pedikür yapmaya yardımcı olan solüsyonlu eldiven ve çorap, oje temizleyici, törpü ve terlik bulunan setlerle ister evde ister kuaförünüzde kolayca bakımınızı yapabiliyorsunuz. Benim için hijyenik ve pratik olması en önemli etkenler. Bunun yanı sıra içindeki doğal maddeler parafin etkisi yaratarak tırnaklarım ve ellerimi yumuşacık yapıyor, nemlendiriyor.  Kuaförüme giderken ise ekstra olarak dezenfekte ettiğim pensimi de zaman zaman yanımda götürüyorum. Benim gibi bol bol seyahat eden ya da çalışma saatlerinden dolayı kuaföre gidip manikür pediküre ayıracak zamanı bulunmayan bayanlar için bu pratik kitler hayat kurtarıcı oluyor diyebilirim. 

Podo Medikal aracılığı ile Manikit, Pedikit ürünlerine kolaylıkla ulaşabilirsiniz. TIK TIK